09 december 2005

hei hei hei

Vrijdag 09 december. Ik zit weeral eens een week in Algerije, en het moet gezegd: de voorbije week is behoorlijk snel voorbij gegaan. Da's dus goed hé. De komende dagen en weken ga ik hier wel stilaan iedereen zien vertrekken en sommige zelfs terugkomen nog vooraleer ik zelf naar huis mag. Maar vanaf morgen komt er een vlaming de site versterken, dus kan kan ik weer wat plat lullen in ons eigen taaltje.

Om maar eens de meesten hun eerste vraag direct te beantwoorden: het is hier momenteel (om 14h00) 16 graden en bewolkt. Veruit de koudste dag van de week want de voorbij dagen was het lekker zonnig. Nu is het wel zo dat, nét als in de zomer, de temperaturen hier kouder aanvoelen dan bij ons. Was het nog 42 graden in de zomer, en leek dat op 35, dan lijkt het naar mijn gevoel hier nu maar 10 of 12 graden. We zitten hier op 600 meter hoogte (even hoog als onze Barraque Fraiture!) en er staat hier bijna altijd wind. Dat zal er dus wel mee te maken hebben. Het kan natuurlijk ook gewoon zij dat ik niet meer weet hoe 16 graden voelt, maar alla.

Ondertussen doet de rug al een pakske minder pijn, maar volledig weg is het nog niet. Bedankt trouwens voor de medelevende (ahum...) reactiekes. Ze varieerden van "gij valt precies al uiteen" tot "gij doet daar toch gene klop behalve poen scheppen, en daarvoor heb je geen rug nodig". Merci hé, gelle zijt toffe mensen...

Veel nieuws valt er niet te rapen. Het feit dat R weeral eens naar de andere site vertrokken is, is ondertussen ook niks nieuws, dus dat zal ik maar niet vermelden. Hoewel da'k dat nu toch gedaan heb. Ja seg, ge weet wat ik bedoel hé!
Belangrijkste voor mezelf: morgen komt er ook nen baas mee om mijn "beoordeling" te bespreken. En dat is er dus eentje die mij in totaal al wel een half uurtje gesproken heeft... Ben benieuwd, aangezien R er niet is en die moest eigenlijk zeggen hoe goed ik wel ben ;-)

Allé, I'll let U know.
dikke zoen voor al m'n schatjes, stevige rechtse (uppercut) voor al de maatekes en ne welgemeende "fuck you" aan de rest van de wereld
dada !!

PS: nog exact een week...

Geen opmerkingen: