22 januari 2006

overslapen

Vrijdag de twinstige. Weeral een week voorbij. En zeer waarschijnlijk de laatste vrijdag van het jaar (jawel !!) dat het relatief kalm is op de site. Ik profiteer ervan om wat langer te blijven liggen en zeg tegen de chauffeurs dat ze me pas tegen 9h mogen komen halen. Wekker gezet, in mijn bed gekropen. Vanmorgen gebonk op de deur. Gvrdmm!! Ikke op mijn leuzie zien: 08h59. Huh?? Had ik mijn wekker op 20h30 gezet... tja, da’s ook half negen hé. Bon. Kwartiertje later heb ik ontbeten en ben ik aangekleed. Deed goed zo uitslapen, want ik was de voorbije dagen echt moe. Alles is zo danig druk en alles gebeurt nu ook tegelijkertijd. Tot hiertoe kon ik alles in detail volgen, maar da’s ook gedaan. Bij sommige stukken zitten we nog op schema, maar andere geven nu al problemen. Met 80 man on site (dat zijn enkel de werkmannen van de onderaannemer en dat wordt er alleen maar meer op) is de papierwinkel ook serieus toegenomen. Ik hou mijn hart vast voor de periode dat Renato vertrekt op detente.
Privé valt er hier niks te melden. Vandaag regent het al de hele dag (lopen zit er dus niet in) en gisteren was het betrokken, alsof er sneeuw in de lucht hing. Daarvoor hadden we tien schitterende dagen gehad met niks dan zon.
Dat er weer meer volk bijgekomen is aan onze kant zal jullie niks verbazen. Twee extra firma’s. Morgen of zondag komt er ook nog eens een Amerikaan bij. Een andere dan de vorige. Spreekt waarschijnlijk totaal geen frans.
Hoewel deze twee weken redelijk vlot zijn gegaan staan er nog meer dan vierenhalve week op het programma deze rotatie. Komt geen einde aan. Maar ja: het zal dan ook al eind februari zijn hé. Het zal dan een gesjees worden, eens thuis. Met den auto, én op de plank.
Vandaag is trouwens mijn 171e dag op Algerijnse bodem... and it keeps on counting. Nog een weekske en ik zit hier een half jaar onafgebroken aan één stuk... 18 juni 2005 lijkt dan ineens wel heel ver weg...

Overigens staat hier momenteel een uitzending van blokken te beginnen op BVN. Die worden hier met een week vertraging uitgezonden. Doet er toch wel ene van Hertals mee zeker !! De wereld is klein.

1 opmerking:

Anoniem zei

aha... 26, van Lint, meisje, en... das al dak al te weten ben gekomen.