16 januari 2006

Shut-down: eindelijk !!

Zondagavond, 15 januari. Het begint nu wel érg serieus te worden op het werk. Morgen is officieel de shutdown. Deze was voor het eerst gepland op ... 20 juni 2005 !! Oeps. Maar bon. Morgen is het dus zover. De boel stilleggen, gasleidingen inerteren, en beginnen. Hectisch, stressen, overuren. Het wordt vanaf nu vaste kost. Op papier zal ik de werf te leiden. Letterlijk dan. Renato zal veel in the field moeten zitten en dat zal ik dus de bijhorende en bijkomende papierwinkel in goede banen moeten leiden. Heksenketel wordt het. En druk. Binnen een goei week zal er hier meer dan honderd man rondlopen.
Verder heb ik niks te melden: alles gaat zijn gangetje. Hoewel: ik eet sinds gisteren ’s avonds terug “thuis”. Twee keer per dag in het "restaurant" (overstatement van jewelste) is gewoonweg te veel, te vettig en niet lekker genoeg.
Ik heb zojuist een 21 jarige wereldkampioen Darts zien worden. Als jongste op de site voelde ik me verwant: als jonkie tussen allemaal oude(re) zakken. De toekomst ligt in onze handen, en dat beseffen ze maar al te goed ;-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

onozele, de tijd dat jij 21 was ligt ondertussen al behoorlijk ver achter je hoor... of was je misschien al vergeten dat je een os bent.. of was.

Anoniem zei

Was???