06 mei 2006

Hotel Flamand

6 mei.
Vandaag verblijf ik exact één jaar in het weelderige hotel Flamand. Met zijn centrale ligging in het prachtige groen der kempen een aanrader voor iedereen die culinair in de watten gelegd wil worden.
Bovendien heeft de eigenaar zeer recent nog geinvesteerd in een aantal renovatiewerken waardoor de service er nog op zal verbeteren, hoewel die al op eenzame hoogte stond.
 
Bij deze uit ik dan ook mijn dank aan het voltallige personeel voor een jaar lang gastvrije opvangst.
 
Groeten aan Kara, die dit niet kan lezen.
Jean

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Onderschat ons Kara niet, Jeanke.
En de "stroppen" ook niet...

Anoniem zei

Ik zal toch eens moeten komen kijken naar de renovatiewerken, wie weet krijg ik nog ideetjes voor in Gent, kwestie van dezelfde kwaliteit te kunnen bieden in een onevenaarbare omgeving ;-)