04 juni 2006

tuut-tuut

Gisteren ben ik officieus ingelicht over de "re-organisatie" van het project. Ik zal nog wachten tot het officieel is om het aan de grote klok te hangen, maar ik kan al wel een tipje van de sluier oplichten. De bedoeling zou idd zijn om me een andere functie te geven. Nog steeds op de site maar in een andere rol dus. Meer kan ik er nog niet over zeggen en de bedoeling zou zijn alles rond te hebben tegen einde juni.
 
Ondertussen speel ik sowieso een andere rol: die van chauffeur. Vermits er drie wagens zijn en maar twee chauffeurs momenteel rij ik zelf op en af naar de site met den tuut. Wel zo handig, want dan kan ik een beetje zelf bepalen wanneer ik kan vertrekken. Hoewel het niets voorstelt is dat eens een aangename afwisseling, zo zelf rijden. Je ziet, ik ben snel content hé. Tot het tegendeel bewezen kan worden...

Geen opmerkingen: