24 oktober 2006

Algerijë in cijfers en letters

Begindatum: 18 juni 2005, einddatum: 27 oktober 2006

In totaal heeft mijn Algerijnse opdracht 501 dagen geduurd, waarvan ik er 364 op Algerijnse bodem geweest zal zijn. Dat is 72% van de tijd. Het eerste volledig jaar ben ik slechts 83 dagen niét in Algerije geweest.

Die 501 dagen zijn verdeeld in 13 periodes in Algerije. De langste onafgebroken periode was 47 dagen, de kortste 18 dagen. De langste periode dat ik onafgebroken niet in Algerije geweest ben is 22 dagen, de kortste 5 dagen.

De landen waar ik tijdens die 501 dagen voet aan de grond gezet heb zijn Algerije, Belgie, Frankrijk, Luxemburg en Nederland.

Ik heb 26 keer de afstand België - Algerije afgelegd. Goed voor minimum 45200 km vliegen en treinen.

Volgende luchthavens heb ik aangedaan: Zaventem, Paris Orly, Lyon, Toulouse, Oran. Vergeleken met andere collega's zijn er dat weinig.

In volgende stations heb ik een trein genomen: Herentals, Gent, Brussel Zuid, Zaventem, Mechelen, Berchem, Paris Nord.

De verschillende nationaliteiten waarmee ik hier samengewerkt heb: Algerijn, Belg, Fransman, Nederlander, Spanjaard, Italiaan, Engelsman, Schot, Ier, Amerikaan, Argentijn, Filipijn, Pakistaan, Indiër, Marokaan, Nieuw-Zeelander, Zuid-Afrikaan, Roemeen, Rus, Israëliet, Saoudiër.

Geen opmerkingen: