21 oktober 2006

D-Day minus 6

Nog zes dagen... Gisteren was een vrije vrijdag. 's Nachts was er nog maar eens een mini-aardbevingetje, voor de middag was het behoorlijk slecht weer, na de middag heb ik wat gelezen en getukt en me verveeld.
Vandaag, zaterdag, gaat tot nu toe vlot vooruit. Zoals gezegd is het kalm op de site, maar werk is er genoeg.
Ik kan het nog moeilijk bevatten dat ik vanaf volgende week niet (nooit) meer naar Algerije kom, maar ik ben er niet treurig om. Voorlopig heb ik het hier wel gehad.
Ik zal toch maar proberen hier met een positief gevoel te vertrekken, want wanneer ik de balans maak slaat die zeker en vast uit naar de positieve kant.
De omgeving, de sfeer, het werk, de lokale mensen, de centjes, de ervaring, en on top of the bill: zonder hier te zitten had ik nooit m'n stropke tegengekomen, daar ben ik zeker van!!

Nog zes dagen, da's helemaal niets in een mensenleven? Toch?

Geen opmerkingen: