18 oktober 2006

feelings, mixed feelings

Een dubbel gevoel maakt zich de laatste uren van me meester. Enerzijds opluchting dat het nog maar 9 dagen is. Anderzijds het vooruitzicht van nog steeds 9 dagen!
Het zal in ieder geval een surrealistisch einde van mijn Algerijns avontuur worden. Vanaf vrijdag gaat iedereen van de onderaannemers naar huis voor een week. L'Aid, het suikerfeest, is het belangrijkste feest van het jaar en sluit de Ramadan af. Zelfs in volle drukte kunnen we hen dat weekje extra verlof niet weigeren. Waar er nu nog zo'n 80 man rondloopt zal de site dus volgende week relatief leeg zijn. Ook de Algerijnen van onszelf en van de klant zullen er niet zijn. Bovendien vertrekken dit weekend zowel Renato als Rony naar andere oorden waardoor ik afsluit met een weekje op "mijn" site. Samen met de Raf hebben de jonkies het dan eens voor het zeggen (tegen wie we dan iets te zeggen hebben, da's dus nog iets anders).

Ondertussen is ook de grote baas aangekomen, en hij wilt het met mij nog eens hebben over "wat vanaf juli volgend jaar". Ongetwijfeld zal de vraag gesteld worden om terug te komen. Of om naar Duitsland te gaan waar een andere werf opgestart wordt. Ben benieuwd wat hij op mijn weigering zal zeggen...

Ik houd jullie zeker op de hoogte.

Jan-de-man-die-nog-9-dagen-aftellen-kan

Geen opmerkingen: