23 oktober 2006

vier

Het begint afgezaagd te raken zeker? Kan wel zijn, maar voor mij is dit wel superbelangrijk. Nog vier dagen... Vandaag blijkt het in Algerije dus toch nog geen suikerfeest te zijn. Da's morgen, dinsdag dus, en woensdag. Toeval? Bepaald door de stand van de sterren? No way José!! Donderdag en vrijdag is het weekend, komt toevallig mooi uit, niet? En dan te weten dat iedereen gisteren al vertrokken is omdat het kon zijn dat dat feest vandaag was. Vorig jaar hebben we juist hetzelfde meegemaakt: voor twee feestdagen geven ze zichzelf zo vijf dagen vrij. Makkelijk hé?
Wel lekker rustig zo op het werk. Vorige week nog met meer dan 100, vandaag met hooguit 15 man.

Doet me eraan denken: ik zal één van de dagen mijn Algerije periode eens samenvatten in statistiekjes, lijkt me wel leuk.

CU !!

Geen opmerkingen: