26 juni 2005

Dag 8: 25 juni: eerste volle week

Dag 8: 25 juni

Niet veel te melden vandaag. Belangrijkste feiten: vandaag ben ik een volle week in Algerije; Renéeke verjaart; de eerste commentaartjes werden toegevoegd op mijn website !!! Joehoe!!! Bedankt B en P. ’t Werd tijd ook. Zo heb ik tenminste het idee dat ie gelezen wordt.
Vanavond is het behoorlijk bewolkt, benieuwd of we regen krijgen.
Balans van de eerste week: het nieuwe is er al af, maar dat komt door het feit dat het geen toeristische uitstap is. Alles valt best mee. Volgende keer wel wat wafels of zo meenemen, mét chocolade! Binnen anderhalve week kan ik een eerste keer terug naar huis. De volgende rotatie zal 7 (zeven !!!) weken duren. Daar zie ik wel tegen op. Maar goed. Dan maar aan de sollen denken zeker? ’t Is da. En daarna ben ik bijna drie volle weken thuis. Ok, om te blokken, maar toch. De zomer zal dan wel voorbij zijn in ons Belgenlandje. En ik ben echt wel op het verkeerde moment vertrokken. In Vlaanderen ziet iedereen ondertussen poepiebruin, terwijl het hier óf te warm is om buiten te komen, óf we zitten op de werf waar een lange broek en minstens een t-shirt met mouwen verplicht is. Nikske zonnen dus. Bon. Tot morgen. Insh-allah.

Geen opmerkingen: