17 juli 2005

Dag 24: 16 juli

Chef de chantier, Too hot, No water !!

Vanaf vandaag ben ik officieel site-verantwoordelijke in Kenenda. Gelukkig weet ik mij omringd door technisch sterke mensen. Ik ben dus de enige die de werfkas mag gebruiken, bungalows moet regelen voor bezoekers, documenten mag tekenen, .... blablabla. Niemand die er raar van opziet overigens. Da’s natuurlijk wel goed. Grappig is ook dat ze er meteen naar handelen: van voor zitten in de auto, eerst bediend worden aan tafel, ... Kan ook toeval geweest zijn natuurlijk.
Hot, hotter, hottest… Vandaag is het echt wel té warm. Zuiderse wind jaagt de termometer om 14h naar ... 50°C, echt niet normaal
. Zelfs de Algerijntjes vinden dat hier veel.
’s Middags gaan we eten in het Restaurant. Vreemd: het hangt er vol kookdampen en het is er warm. Geen afzuiging of airco dus. Algemene elektriciteitspanne; gelukkig koken ze op gas. Minder leuk: zonder stroom geen water!
Op de site voorzien ze zichzelf van stroom. ’s Avonds is het waterprobleem nog altijd niet opgelost. Gelukkig is wel de stroom terug en kunnen we onze airco opzetten. Douchen zit er dus niet in. Bwaaaak. Ik was van plan om te gaan joggen, maar zal dat dus maar uitstellen.
Hopelijk hebben we morgen weer water, anders moeten we jerry-cans gaan kopen om die te vullen op de site. Wait and see...

1 opmerking:

Anoniem zei

Tis al de 19de!! volgend verslag graag. blijven doorgaan broere, ni verzwakken!

groetjes