24 juli 2005

rood

Dag 31: zaterdag 23 juli 2005

Vandaag valt er niet veel te melden. Een werkdag as usual.
Alleen ben ik na de middag eens gaan kijken op GZ3, da's de installatie die hier een goeie kilometer af ligt, omdat ze daar begonnen zijn met de civiele werken. Ik denk dat ik er een 40-tal minuutjes geweest ben.
Toen ik me 's avonds wat wilde opfrissen, schrok ik me een hoedje. Mijn schouders zagen zo rood als een gekookte kreeft. Zoals gewoonlijk had ik de mouwpjes van mijn t-shirt opgerold. Die 40 minuten in de middagzon waren dus genoeg om die schouders van me serieus te bakken. Echt pijn zoals gewoonlijk bij verbranden door de zon doet het niet, maar bruin is het ook zeker niet... Hopelijk begint dat binnen een paar dagen niet te vervellen want dan ben ik helemaal de pineut. Als het daarentegen gewoon bruin wordt is dat goed meegenomen!!
Ik was van tevoren van plan geweest te gaan joggen, maar eerlijk gezegd is dat hier niet te doen overdag. En 's morgens vroeg of 's avonds laat heb ik er meestal geen zin in. En ik begin het te voelen aan mijn broeken, dus het wordt wel dringend tijd !!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

jaja broere,
tzal ni alleen peereke blijven dieje met een afdak rondloopt....

Anoniem zei

't is gelijk ze zeggen: goei gerief moet onder... enzovoort

nu alleen dat afdak nog hé !! ;-)