23 augustus 2005

kadookes ?

aiaiai, er zijn er blijkbaar die kadookes verwachten... HALLO?? This is your early morning wake up call!!! Beste mensen, ik ben hier om te wérken. Jawel! Souveniers koop je als je op vakantie bent. Bovendien ben ik hier quasi opgesloten in een woonkamp met een dubbel hek errond, drie meter hoog en gewapende militairen aan de poort. Waar en wanneer zou ik souvenierkes kunnen kopen? De tax-free zone in het vliegveld van Oran is kleiner dan het winkelke van 't zot-madammeke om den hoek!
Bon, ik zal een bekerke zand meebrengen (waaw, echt Algerijns zand, dat bijna uit de woestijn komt) of een steen of zo.
Allé, in ieder geval tot de zondag, met of zonder kadookes. Inshallah.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

'k Zal blij zijn ,als ik je terug zie... Nu is't tijd vind ik. Your mother

Anoniem zei

Voor mij, mag je een pakje WARM zand meebrengen...in je thermosfles misschien?
Ondertekende woont in Deurne.:-)

Anoniem zei

Dikke problemen Jeeke. 'k Ben precies niet de enige die kadooke verwacht. Stuur uwe chauffeur maar op pad...

Anoniem zei

Voor alle duidelijkheid: met kadooke bedoelen we geen vuile was. Opdat je niemand zou vergeten, even een geheugensteuntje. J en C uit H, A uit D, C en S uit A, ELE uit E en dan vergeet ik er wrs nog.
Btw, wat betekent anonymous eigenlijk?
Zondag rond welk uur?