21 augustus 2005

"word verification" bij nieuwe comments

Nee, ik ben niet zelf commentjes bij mijn blogs aan 't schrijven. Dat zijn van die automatische comments die dan een link met reclame bevatten. Spam dus. De laatste dagen werd mijn blog nogal overvallen door die onozele comments ("You have a great Blog! See also my blog @ blablabla". Yeah, right: alsof zo'n amerikaan efkes mijn vlaamse tekstjes zou begrijpen.)

Vandaar: bij nieuwe commentaar moet je vanaf nu een "word verification" invullen: je krijgt een willekeurige rij letters te zien en die moet je dan simpelweg overtypen. Niks aan. Laat dit je vooral niet tegenhouden om enkele commentjes te posten, want het is wat stilgevallen heb ik den indruk... Ciao

2 opmerkingen:

Anoniem zei

heb nog wel wa anders te doen dan mailtjes te sturen naar men ..... die het nodig vind om aan de andere kant van de wereld in de zandbak te gaan spelen

Anoniem zei

Benieuwd wa kadookes onze algerijnse belg gaat meebrengen voor zijn naastbestaanden en teergeliefden...