08 oktober 2005

plat

Dag 86 en 87: donderdag 06/10 en vrijdag 07/10

Donderdag is G op de site aangekomen, samen met een lokale calibreur. Een heel gedoe om de juiste sleutel van de juiste bungalow te pakken te krijgen. Nog maar eens een gebrek aan organisatie van die mannen hier. Voeg daar aan toe dat ze geen zak goesting hebben om te werken (nog minder dan anders) tijdens de Ramadan en je hebt zowat het plaatje.
Voor de rest nog eens goe gegeten 's avonds. Weeral veels te veel, maar da's niks nieuws onder de zon. De avond afgesloten met een filmke. Hetgeen al beter te doen is nu ik een deftige geluidsinstallatie heb (zie multimedia van enkele blogs terug).

Vrijdag heb ik, net als het openbare leven in Belgiƫ, vooral plat gelegen. 's Morgens goed uitgeslapen, hetgeen hier eigenlijk nog nooit gelukt was. Echt in form voel ik me niet. Na een uurtje in de zon vertoefd te hebben laat ik mijn middageten zakken tijdens een siƫsta... dewelke veels te lang uitloopt. Damn, de dag weggeslapen... Maar bon, deed wel goed. 's Avonds nog wat gesport en op tijd m'n bed in. Kop zit trouwens nog steeds vol snot. Nie t echt plezant.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik denk da gij daar niks anders doe dan slapen. Maar da's mijn gedacht. En binnenkort dan kunde u ook rollen zoals mij. Maar da's niks dan gaan we nogwel eens lekker eten he. Groetjes Wim

De Jean zei

meneer heeft recht van spreken: vrijdag gestaakt, 's avonds tureluurs gezopen en zaterdag rondgelopen met nen houte kop !!