01 oktober 2005

vitamine D

Dag 79: Vrijdag 30 september

En we gaan verder waar we gisteren geeindigd zijn. Heerlijk zomerweer. De zon wekt me al om 7h45. Bon, des te langer duurt de dag. Nog voor de middag heb ik uitgebreid ontbeten (op het terras in de zon), uitgebreid een paar tijdschriften gelezen (op het terras in de zon) en heb ik mijn vijf kilometer gelopen (uitgebreid in de zon, of wat dacht je). In één van die tijdschriften lees ik trouwens dat veel in de zon komen (en de daarbij opgedane portie vitamine D) de kans op prostaatkanker gevoelig doet dalen. Dat zit dus wel goed, daar beneden!!
Na de couscous komt er een mannetje met een hamertje langs, maar het tikje was niet erg zwaar. De namiddag laat ik gezapig verder bollen. Volgende keer de soundtrack van de Velvet Lounge gaan kopen, die zou hier nu wel op zijn plaats zijn. Niks om me druk in te maken.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Over Uwe Prostaat gesproken....
Al eens ons oudejaarmenu gezien op onze website? Voort geval ge moest thuis zijn op 31 december en één van Uw internetvrouwkes tot dan kunt bijhouden....
laat maar weten, ik reserveer de plaatskes dan wel.

De Jean zei

da's natuurlijk ook een opmerking die me vol in mijne prostaat raakt... ;-)
maar alla, ik zal eens een kijkje nemen