18 december 2005

18/12: een half jaar Algerije

Alsof het slechts drie weken geleden is. Ik herinner me mijn eerste stap op Algerijnse bodem. Het was toen warm, stofferig, er was veel lawaai en geroep, chaos alom. Vond ik toen. Nu kijk ik er niet meer van op. C’est la vie ici. Gans normaal.
Achttien juni is dus exact een half jaar geleden. Een half jaar Algerije... voorbij gevlogen, veel ups, slechts enkele downs. Hoewel er hier nog andere projecten lopende zijn, en dit voor jàren, stel ik me momenteel in op het feit dat ik dit project wil uitdoen. Daarna kan er nog onderhandeld worden. We spreken dan over begin 2007. Ik ben dus op één-derde aanbeland...

1 opmerking:

Anoniem zei

ik was je verjaardag niet vergeten hoor.
ik heb er gewoon een beetje te laat aan gedacht.

Bij deze ook van Sofie een hele gelukkige verjaardag gewenst.

tot gauw broere