23 december 2005

Houston, Texas in the USofA

Vrijdag 23/12

Volgende week vrijdag zet ik weer voet op Europese bodem. Franse, anderhalf uur later gevolgd door Belgische. Zoals twee weken geleden al gezegd is deze rotatie best wel snel voorbij gegaan. Hopelijk gaat de volgende ook tegen dit tempo, want die 44 dagen zullen dan écht wel lang duren.
Workwise gaat het ook allemaal een pak sneller.
De voorbije dagen heb ik me vooral beziggehouden met het configureren van het netwerk hier. Aangezien onze onderaannemer op zijn eigen netwerk moet kunnen (en niet via onze server) moest er een loop gelegd worden via routers enzo. Daarna moesten die dingen ook nog geprogrammeerd worden (klinkt ingewikkelder dan het is, geef ik eerlijkheidshalve toe). En na lang proberen is me dat zelfs gelukt ook. Wist ik helemaal niet van mijn eigen dat ik dat kon. Jammer dat mijn evaluatie al gebeurd is ;-)
De komende week zal ook wel meevallen. Omwille van die Amerikaan (from Houston, Texas; overigens zonder cowboyhoed) moet ik nu ook geregeld Engels klappen. En dat is dus een welgekome afwisseling na 6 maanden Frans. Die kerel was wel niet erg goed ingelicht door zijne baas vantevoren, want toen die de basis zag en zijn kamerke moest hij ff slikken. Wel een voordeel natuurlijk: hij zit nu zo snel mogelijk te werken om toch ook maar zo snel mogelijk naar huis te kunnen.Allé, toedels, en tot de volgende dan maar weer!! DAAAAAAAG.

1 opmerking:

Anoniem zei

bedankt voor de leuke kerst verrassing broere...
iedereen vond het geweldig dat je da zo ineen gestoken had...
knap!