12 december 2005

joewie

Zondag 11/12

Vooral goed nieuws te melden. Den baas is langsgekomen en weer vertrokken. En hij zag dat het goed was. Verder, en momenteel belangrijker, is de rugpijn langzaam maar zeker aan het verdwijnen. Wordt tijd ook. Ik voel me belabberd zo zonder te kunnen bewegen, sporten. Het enige negatieve is het weer, dat sinds vrijdagavond omgeslagen is. Koud, regen, wind. Maar goed, het is dan ook december hé Jeanke.
Wat ik overigens vergeten vertellen was de vorige keer is dat ik sinds een week een administratieve assistent heb gekregen. Mohamed houdt zich nu bezig met de kleine, maar belangrijke zaken op de site en in de woonbasis. Boodschappen (voor de chauffeurs), kamers regelen, personeelregistraties, defecten laten verhelpen door de concierge, lijsten controleren... En dat was meer dan welkom. Nu kan ik me meer met de technische zaken bezighouden en ik merk dat dit nu veel vlotter gaat omdat ik er effenaf meer tijd in kan steken.
Sinds gisteren zijn ook Marc (vlaming !!) en zijn Algerijnse supervisor aangekomen. Zij staan in voor de wijzigingen aan de gasleidingen zelf. Best interessant en ik ben echt benieuwd om te zien hoe dat er tijdens de shut-down aan toe gaat gaan.
Het wordt trouwens een komen en gaan vanaf deze week. Nieuwe onderaannemer, volk dat erbij komt, en vooral veel volk die zulllen vertrekken.

Nog vijf dagen...

Geen opmerkingen: