30 april 2006

één jaar later

Of beter: één jaar en één dag
 
Terugdenkend aan 29 april 2005...
"Au revoir party" in het Komplot in Tongerlo. Samengevat: veel volk, veel vrienden, veel baileys, veel tequila-shotjes, veel siliconen. Getuige de foto's... zie rechts bij de links.
 
De beslissing om naar Algerije te vertrekken was toen net twee maanden daarvoor genomen. Of hoe zet ik mijn leven overhoop in drie afleveringen.
Hoewel mijn vertrek vijf dagen later reeds werd uitgesteld (en de au revoir party niet echt onmiddellijk "au revoir" betekende), is van uitstel geen afstel gekomen.
Meer dan 10 maanden geleden zette ik voor het eerst voet op - toen nog onbekende - Algerijnse bodem.
 
10 maanden van lief en van leed, van nieuwe ontdekkingen, oude gewoontes en andere inzichten.
"Waarom?" wordt er wel eens gevraagd.
Omdat ik iets anders wou.
 
Mission accomplished...

Geen opmerkingen: