05 mei 2006

it's a rainy day

Waaraan denk je als je aan Algerije denkt?
Oké, goed, je denk eerst aan mij ;-)
Maar daarna: zon, zand, woestijn, warm.
Vandaag is het supergrijs weer. En dat was gisteren ook al zo. En dat was eergisteren ook al zo. Pfff, niet leuk. Op bijna elf maanden tijd heb ik hier nog nooit drie dagen onafgebroken regen gehad. En koud: voor het eerst in twee maanden staat de verwarming weer aan.
Ondertussen zitten de terrasjes in België afgeladen vol. Des te beter voor jullie, het is jullie van harte gegund want erg verwend heeft het weer jullie dit jaar nog niet. Het wordt wel dringend tijd dat het hier ook opnieuw mooi weer wordt.
 
Positief nieuws is dat ik binnen een week de site verlaat. Nog een weekje aftellen en dan weer weg. Ik zie er al naar uit.
 
Wat het werk betreft raken we alsmaar meer achter op schema. Allerlei redenen maken dat we nu al vijf weken achter staan op het begin dit jaar geplande schema. Over de achterstand op de oorspronkelijke planning wil ik het dan nog niet eens hebben.
En ook voor het werk moet het snel mooi weer worden. Ik moet instrumenten on site kunnen programmeren, en dat lukt echt niet in zo'n strontweer.
Het zal wel snel weer beter worden. Inshallah
 

Geen opmerkingen: