21 september 2006

herfst

Dat de herfst vandaag officieel begint zou je niet zeggen. In België is het 28 graden en geen wolkje aan de hemel, in Algerije is het nog dik 30 graden en het is sinds enkele dagen "zwaar" weer. Zwoel, vochtig, warm, ...
Gezien de toegenomen activiteiten en hectiek (ik spreek nog niet van chaos) is het ook best een zware week geweest. Ik ben blij dat ik morgen eens kan blijven liggen, ondanks het feit dat er hier op een vrijdag niks te doen valt. Indien het weer goed blijft zou ik wel eens mijn vlieger kunnen bovenhalen die ik heb meegenomen uit Frankrijk. Dat ding werkt echt goed. Het grappige was dat er op het strand wel meerdere vliegeniers waren en dat het steeds de vaders waren die het tuig bestuurden en de zoontjes er beteuterd naast stonden. Voor alle duidelijkheid: ik behoor nog niet tot die vaders.
Verder misschien wat voorbereiden voor Nieuw-Zeeland. Of wat lezen. Aangezien ik mijn Sudoku's op het vliegtuig vergeten ben is dat jammer genoeg geen optie :-(

Vandaag is het ook nog exact één weekje vooraleer ik via Oran, Lyon en Brussel weer voet zet op Belgische bodem, exact twee weken vooraleer ik voor de laatste keer de vlieger opstap richting Algerije en exact vijf weken vooraleer ik definitief de site verlaat. Ik kan dus beginnen aftellen, iedere dag is een dagje dichterbij het einde.

Geen opmerkingen: