20 september 2006

stropke...

Beste Stropke,

aangezien jij mijn grootste fan bent vind ik het zeer leuk te merken dat je nog geregeld naar mijn weblog gaat kijken. Je moet echter weten dat vergeleken met eender welk ander leven het niet eenvoudig is origineel te blijven in mijn berichtjes. Ik ben er redelijk zeker van dat zelfs jij geen behoefte hebt om te lezen dat ik hier weer ben opgestaan, gaan werken, middagtukje, werken, avondmaal, tv-kijken en slapen. En dit iedere dag opnieuw.

Voor jou wil ik graag mijn best doen om af en toe eens een berichtje te schrijven. Ik zal dan ook mijn vermoeide brein pijnigen om toch nog een nieuw, misschien zelfs verrassend onderwerp aan te snijden. Neem het me niet kwalijk indien dit niet onmiddellijk en op dagelijkse basis gebeurt.

Weet dat ik je als lezer zeer waardeer, en ik dank je voor je commentaartje,

vele warme Algerijnse groeten,
Jean

1 opmerking:

Anoniem zei

ik denk dat er nog wel andere fans regelmatig eens naar je blog gaan kijken, of niet soms??? ....
Alé een beetje reactie daar in de Kempen! Ik weet dat jullie daar vrij dicht bij Limburg zitten, maar daarom moeten jullie hun tempo nog niet over nemen hé ;-)

Jeanke, ik lees nog altijd graag wat je die dag gedaan hebt, ook al is dit steeds hetzelfde. Mis je. X