16 oktober 2006

helft

Twee nachten achter elkaar slecht geslapen, ondertussen 11 dagen onafgebroken gewerkt. Vandaag ben ik dus niet in form. Langs de andere kant: binnen 11 dagen ben ik definitief weer thuis. Ik zit dus op de hleft van deze rotatie. 11 dagen is weinig, absoluut gezien. Wetende dat het nog eens evenlang is als ik hier nu zit, lijkt het me lang.

Nog elf dagen voor ik thuis ben, nog twee maanden profiteren van mijn derstige levensjaar. Daarna ben ik weer een ouwe zak voor m'n Stropke...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dan zal ik je een loep kopen voor je verjaardag zodat je beter kunt lezen wat je schrijft ;-): hleft, derstige....
Kruip er vanavond maar vroeg in en dan ben je morgen weer nen optimist, niet? Xjes

Anoniem zei

tja, ik schrijf sneller dan mijn schaduw en schiet verder dan ... CENSUUR ...