14 oktober 2006

vrijdag de 13e...

Gisteren was het vrijdag de 13e... Een ongeluksdag bij uitstek.
Laat dat deze keer nu net niet het geval zijn!
We zijn op onze "vrije vrijdag" met zijn allen komen werken om de werken er sneller op vooruit te laten gaan. En deze keer niet om de dagdagelijkse stroom van papierwerk te verwerken, maar om effectief de handen uit de mouwen te steken. Kabels trekken meerbepaald. En dan vooral wegtrekken: de oude kabels die niet meer gebruikt worden uit de kabelgoten trekken. Echt plezant, roepen en tieren tegen elkaar om de andere op te jutten en toch maar sneller te gaan. De tijd vloog, de sfeer was tiptop en we hebben effectief enorm veel werk verzet.

Na de middag in mijn bungalowtje gebleven. Het weer kort na de middag was nog net goed genoeg om in mijn short een boekje te lezen, buiten dan wel te verstaan. Heerlijk, en wrs de laatse keer dat ik hier echt van het zonnetje kon genieten.
Het thuisfront had ook veel te vertellen en die telefoontjes doen me echt deugd. Zo zijn 13 dagen echt peanuts !!!

Verder is vandaag ook een speciale 13e... Nog 13 dagen en het zit er hier op voor me! Aftellen maar!!

13 ongeluk? No way, José !!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ben blij dat je je goed voelt, 't zal nu wel allemaal heel snel gaan. Dus keep on smiling.
Dikke kus

De Jean zei

Het thuisfront, dat ben jij hé Stropke. Jij geeft me vanzelf die smile, dat komt dus wel goed !! (melig hé ;-) )
Jean