06 augustus 2005

R is back in town...

Dag 42: woensdag 03 augustus

Vandaag komt Renato terug uit rotatie. R was in de veronderstelling dat hij pas donderdag zou aankomen, maar volgens de planning die ik kende was het woensdag. En raadt ne keer wie gelijk had? Juist. Maar soit. Tegen half elf arriveerde hij op de site.
Juist voor we gaan eten vraagt R (contruction manger) me of ik er iets zou tegen hebben om een klein weekje in de bureau in Bethioua te gaan werken. G heeft er hulp nodig om de test-dossiers in orde te krijgen. Verandering van spijs doet eten, dus waarom niet. Hij zou het die avond zeker weten te zeggen. Na de middag vloog die andere R er gelijk in. Met zijn gekende, energieke stijl leek het alsof hij niet was weggeweest. Dit, dat, zus, zo. Voor alles onmiddellijk een oplossing, hier en nu.
Het weekje Bethioua wordt ondertussen bevestigd, dus ’s avonds kan ik mijn valies pakken.

Geen opmerkingen: