24 november 2005

sterren

Ik ben weer even thuis. Eerste indruk: koud !! Maar alla. De voorbije dagen waren anders dan anders. Omwille van het legionella verhaal zijn ze in Algerije dus van hotel verwisseld en de folder had idd niet gelogen: vijf Algerijnse sterren, niet misselijk. De inkomhal is groter dan een gemiddelde villa in Brasschaat, ik heb er nog geen twee meter in gestapt of mijn bagage (1 valieske, op wieltjes dan nog wel) wordt overgenomen door zo'n typisch valiezedragerke, de kamer was gróót (grote TV, king size bed, badkamer met alles op en aan), de fitness ruimte zeer volledig uitgerust. Allé, you get the picture.
's Avonds heel lekker en dus veel gegeten. De volgende ochtend wat liggen niksen, want we vertrekken pas om 13h naar de luchthaven. "We" zijn dan een collega en ik. Die had gedurende de nacht last gekregen van diarree. En hij moest dus nog de hele reis beginnen, de arme stakker. Zonder speciallekes via Lyon uiteindelijk om 21h25 geland in Brussel, alwaar den broer en S me zaten op te wachten in de lokale vlieghavenpub. Samen in zijn hete slet Giulia naar huis gebold.
Einde verhaal.
Zou je denken... Tegen een uur of vier wordt ik 's nachts wakker, en het moet gezegd: ik haal net op tijd het toilet !! Djeezes. Dat blijft nog tot op dit moment (donderdagavond) duren. Zonet nog langsgeweest op den bureau: in Algerije zit blijkbaar iedereen met de gebakken peren! Het eten was kennelijk wel lekker, maar niet helemaal koosjer blijkbaar. Charme van de job zullen we dan maar zeggen... bij souveniertjes stel ik me iets anders voor. :-(
Hier regent het, not very funny. Tot volgende week, voor rotatie zes al weer !!

Geen opmerkingen: