01 januari 2006

2006

2006 is begonnen. Traditiegetrouw doet het dat op 1 januari. Met een feesthoed op mijn kop ben ik het nieuwe jaar ingestapt. Hoewel ver vooruit plannen niet mijn ding is, weet ik wel dat ik in 2006 waarschijnlijk niet veel in ons (koude !!) landje zal zijn. Algerije, Frankrijk, Turkije en Spanje staan al op de kalender. Als alles goed is komen daar nog een boel andere namen bij. Carpe diem. Genieten. Lol maken. Plezier hebben. Ziedaar mijn goede voornemens.
Have fun! Men zegge het voort.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ziet maar da ge geen virussen opschaart via da internet hé, met Uwe fun.

den broere

Anoniem zei

Hey,
Wanneer komde mijne boek terugbrengen? En die 3 kussen in ontvangst nemen? want daar sta wel ne vervaldatum op hé. BTW... veel succes met uw voornemens!